Cicilibicili SeymaSrc imkanınız varsa avent çok iyi. Ama lansinoh da muadili sayılıyor ona da bakabilirsiniz
Nnefri999 MerveNur- mochini çok övüyorlar.Hatta ben YouTube araştırdım yabancı bloggerler bile diğer markaları kullandıkları halde mochiyi tavsiye ediyorlar en çok bende ondan almayı düşünüyorum
MerveNur- Nnefri999 aynen ben de hamile değildim ilk gördüğümde hep de yorumları iyi en son onda karar kıldım
kutlaym SeymaSrc medela aldım, yorumlarına güveniyorum, aynı markayı görümcem ve eltim de kullanmış. Riske atmak istemedim, önce uyarıyor sonra sağıyormuş
Cicilibicili SeymaSrc evet gerçekten çok artmış fiyatı. Bu fiyata şahsen ben de şuan alacak olsam almazdım. Lansinoh da baya tercih ediliyor, ona da bakabilirsiniz
Cicilibicili 12mommy hayır var. Bu teklisi mesela çiftlisi de var. Fiyat araştırın baya uygun olan da gördüm. Bunu örnek olarak attım https://ty.gl/fem0uqq3fw