Ecrinimleyla teşekkür ederim canım benimde arkadaş osman bey e gidiyor cok memnun hem bebeğin renkli ultrason unu her gittiğinde görüyormuş bi kan idrar testi verse hastaneye kadar gitmeyip telefon acıyırmuş bunlar da bir artı tabi ama ben normal dogum cu bi doktor arıyorum mesela gece dogum un gelse hastaneye gitsem kendi doktorum gelsin isterim gelmezse mecbur başka gececi doktor a mecbur sezeryan olmak istemiyorum