zeynnn5441 Merhaba bayanlaaar, 12 haftalık gebe kimler var bu hafta nasıl geçiyor benim burun tıkanıklığı ve sık tuvalete gitmek ile ya sizinnn?🎀
Zynp44 zeynnn5441 hala ara sıra mide bulantısı azaldı en azından bitti derim bian önce inşallah onun dışında kasık ve bel ağrısı 🥲
12mommy zeynnn5441 13+6 burun skntisi devam ediyor kızlar hala ama ben gece burun bantı takıp kaloriferi kapatıp soguk odada yatınca burnum biraz daha acilmiş oluyor en azından uyuyorum cok şükür deneyin derim
zeynnn5441 Minikkusummmm Dün yaptırdım henüz sonuç çıkmadı 2 haftaya falan çıkarmış devlette yaptırdım. Siz ?
Zynp44 Minikkusummmm bugün yaptırdım ultrasona göre sorun yok dedi doktor ama haftaya kan sonucum çıkacak ona bakıp netleştirirz dedi
Minikkusummmm Zynp44 inşallah onda da bi sıkıntı olmaz. Benm riskli çıktı nasıl bir yol izlicm kafam çok karışık amniyosentez yaptırmamızı söyledi doktor ama kararsızım
Zynp44 Minikkusummmm inşallah hepimizin iyi olur inşallah 🙏ne için ense kalınlığı mı yüksek çıktı ?? sorun neymiş
gizzzy35 Minikkusummmm Lütfen amniyosentez yaptırmadan önce iyi bir perinatolojiye görünün. Bunun kararını en iyi onlar veriyor
Minikkusummmm Zynp44 ense kalınlığı 1.9 çıktı burun kemiği de mevcuttu ondanda sıkıntı yoktu. Kan tahlilim de çıkan değer riskli çıktı yani down sendromu riski yüksek çıktı
Zynp44 Minikkusummmm devlete mi gidiyorsunuz özele mi ?? Bence tek doktorla bi işlem yapmayın bi kaç doktora kesin gidin ve baktırın derim
Melos12 Meri3220 11 le 14 haftalarda yapışıyor genelde bende bugün gidicem öyle dedi aradığım hastane 11+4 teyim
Minikkusummmm gizzzy35 tıp fakültesinden randevu aldım oradan çıkan sonuçtan sonra perinaloğa gdcm inşallah dua eder misiniz