Merhaba anneler,
Bebek odası için kamera mi telsiz mi karar veremiyorum ben kameradan yanayım ama eşim annelerimizin evine gittgimizde telsiz gerekli olacak diyor. Kamera da telsiz de alınmalı diyor bence ikisi bu devirde musriflik kamera yeterli. işe başladığım zamani dusunuyorum kamera daha mantıklı geliyor.
Xaiomi nin bebek kamerası 360 ve yine ayni markanin 2k olan ürünü arasında kaldım sizin gorusleriniz nedir bu konu da?