Eylulgunes44 15 haftalık hamileyim eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var bugün doktordan geldim hiç bir sıkıntı yok dedi şimdi de bir damla kadar falan kan gördüm acaba normal birşeymi yaşyan varmı
Yenianneadayi2208 Eylulgunes44 Gebeliğin hiç bir evresinde kanama , lekelenme normal değildir..Hastaneye gitmenizi öneririm
2prens-annesii Eylulgunes44 Kanama olduğunda ne olursa olsun hastaneye gitmelisiniz. En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir.
-Ozge- Eylulgunes44 1 damla bile olsa gebelikte kanama lekelenme problemdir mutlaka bir doktor kontrolü gerekli bebeğinizi riske atmayın
Deletedmom_29 Eylulgunes44 Bizimde kan uyuşmazlığımız var Doktorum kanama olursan iğne yapacağız diye söylemişti bir görünsen iyi olur