herkese iyi akşamlar💐 perşembe günü sezaryen doğum yapacağım. doktorum vajinal muayene yaptı genişliğin iyi normal yapabilirsin dedi ancak hemoroidim olduğu için çok zorlanıyorum bir de normal doğumu istemedim sezaryeni tercih ettim. sezaryen doğum yapan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
mesela ameliyat yerinin enfeksiyon,iltihap olmaması için neye dikkat etmeliyim?
sizin ağrılarınız kaç günde geçti?
epidural ve spinal anesteziden hangisini tercih ettiniz?