Kizlar merhaba bu sancılar yediklerimlemi ilgili bilmiyorum ama ben ölüyorum alt karın ağrısından , gaz sancisimi yoksa sancimi birşey anlamadım. Evet gaz oluşuyor farkındayım ama bu bebeğe bir sıkıntı verirmi 27. Haftamdayim 7. Ayın başı daha , bilen biri yardımcı olabilirmi yani bagirsaklarimi çalıştıracak fındık ceviz yiyorum bunlar etkilermi kendi memleketimizin fındığı biraz fazla kaçırmışta olabilirim ama internetten baktım doğum sancıları ve doğumum basladigini gösteren belirtiler arasında ishalde var , bendede var sabah ve akşam olmak üzere oldu acaba diyorum bu sancimidir yoksa ben mi kuruntu yapıyorum bu arada 16. Haftadan beri hastaneye de gidemedim. Eşim seyahat halinde taşındık ettik fırsat olmadı , bu hafta giderim dedim randevu açılmıyor şuan izmirdeyim evime dönünce özele gidicektim. Ama eğer bu sanciysa yarın acile giderim bir ordan yönlendirirken sanirim.