İyi geceler Güzel anneler.
Hepimizin yaşadığı sık tuvalete gitme durumu ve içmemiz gereken 2,5 - 3 litre su.
Doktorum bana mümkün olduğunca 2,5 - 3 litreye yakın günlük su tüketmemi söyledi. Ben 7+3 haftalık hamileyim ve bu dönemlerde aşırı tuvalete gitme eğilimim oluyor. Şimdi sizlere sormak istiyorum yaşayan varsa benle aynı durumu.
Günlük 3 litre su içiyorum fakat içtiğim su kadar da lavaboya gidiyorum belki de daha fazla. Haliyle içilen su tekrar dışarıya atılıyor. Bu durumda daha mı fazla su içmem gerek 😏 bir bardak içiyorum 5 dk sonra hoooppp lavabo. Lütfen yardım