burcubc 3 kurtaj+2 ameliyat sonrası 3.kez ameliyat oldum yeni toparladım yapışıklık mahvetmiş beni spiral takti doktor çıkarıcak aralık ’ta sonra bi daha ameliyat olucam rahmimi sağ tarafı duzeltememis kanama olmuş operasyonda ben dedi doktor ameliyatlarimda yapışıklık olmasın diye spiral takarım dedi diğer doktorlar takmamıştı ve 3 tne de kürtajımda olunca iyice kötüleşmiş rahmim belirtisi de kimyasal gebelik yaşadım temmuzda ordan anlamış oldum