19+4 deyım suyum fazla dedı doktorum aynı durumu yasan var mı çok sıkıntı yapıyorum
Merve_ilter Benimde fazlaydı canım şekerim falanda yoktu sadece ağrılarım oluyordu o kadar
Benımde sekerım yok kaburga agrım var dogum yaptnz mı