Kbrakrc çok teşekkür ederim.aslinda oyle ama sık sık gidince zaman gecmiyor gibi geliyordu. Ondan gitmeme karari almistik ama sartlar izin vermedi gittik yine. Ama cok şükür iyi bebisimiz. Rabbim kimseye yasatmasin. Gercekten inanilmaz bir korkuymus 😔