Ayseee4238 donmezzderya baby Enzo çift yönlü aldım.ben 850ydi aldığımda ama şuan ne kadar bilmiyorum çok uzun zaman olmadı alalı civilde yada trendyolda var baya kullanışlı ben seviyorum kullanımı rahat kalitelide
Bluepink Kraft lima aldım gayet kullanışlı ve kaliteli bir araç. Puset ile birlikte aldım 2900 küsür birşeydi aldığımda . Hafif ve yer kaplamıyor . Kalitesine diyecek söz yok zaten .
Dilekcnkn donmezzderya Tekerleri falan kaliteli dönüşlerde falan zorlanmıyorum katlanmasıda güzel tek elle katlanmıyor ama yinede kolay katlanıyor
bireylulmeselesii Ayse1610 ben de yeni sipariş verdim bu modeli. Pek yorum da yoktu. Memnun musunuz acaba
QueenMommy bireylulmeselesii canım bende o bebek arabasından aldım görünce içime sindi ve gayet rahat diyorlar inşallah pişman olmam sen memnun kaldın mı
bireylulmeselesii QueenMommy canım daha kullanmadık çok.var kullanmamıza ama biz kurduk evde denedik gayet kaliteli. Açılıp kapanması kolay kendim açıp kapatabiliyorum en azından. Oturak.kisimlari da gayet rahat görünüyor . Bence iyi yaptık
Umudayolculuk36 donmezzderya casual cadilac trona sistem bebek arabası aldım canım kırmızı kullanmadım ama puset büyük oto koltuk gibi aynı
fenperest donmezzderya Joie litetrax 3 aldim 1200₺ onunla uyumlu joie gemm pusette 800₺ idi ama kisa sureli kullaniliyo diye ikincci el 130₺ aldim. Bi guzel söktüm yikadim. Tertemiz oldu😊
QueenMommy bireylulmeselesii Yuh ya ben 2500 aldım geçen hafta 1 ayda nasıl zam yapmışlar puset varmıydı sizinkindee
Eymnnn donmezzderya ben happy kidste satıyorum puset bebek Arabası beşik kanguru isterseniz yardımcı olurum
bireylulmeselesii QueenMommy var evet. Ben kasım indiriminden aldım canım. Yoksa 2500 fu fiyatı yine. Biz baya erken aldık ama her ay 400 509 zam geliyor. O yüzden mecbur dedik