Ben 45 gün önce düşük yaptım kürtaj olmadım ama daha adet olmadım hamile kalmam için adet olmam gerekiyor mu bilmiyorum doktor 2 ay korunursan iyi olur vücudun dinlenir dedi biz hemen çocuk istiyoruz sağlık ocağına gittim kan değerlerin gayet iyi yapabilirsiniz dedi yaşayan var mı sormak istedim cevabınız için teşekkür ederim