Kızlar 37 haftada doğan bebeklerinizi kuveze aldılar mi yada bı sorunla doğdu mu 2.gebeligim vajinamda çok büyük ağrılar varbelim çok kötü resmen karnımı tutarak yürüyorum çok zorlanıyorum tahminimce 37 ye dayandığı an doğar fazla beklemez çünkü daha önce tecrübem olduğu için anlıyorum doğuma yakın zamanı beni bilgilendirirmisiniz 37 haftalık doğunca kuvez olmadan çıkabilirmiyiz hastaneden