Emine003 Kizlar ben lekelenmeden dolayı progestan fitil kullaniyorum 7+1 im şuan ve bugün 3. Günüm ve idrarımı yaparken çok hafif yanma hissediyorum sizdede oldu mu acaba böyle bisey
Zeynpnurr Emine003 yanma varsa enfeksiyondur canım bol su icmeye çalış tek dozluk antibiyotik verirler büyük ihtimal o fayda ediyo
Emine003 Zaten Pazartesi günü kontrolüm var gidicem ama merak ettim birde yarın sağlık ocağına gidip idrar testi vercem içim rahat etmedi ilk hamileligimde hiç yaşamadım böyle bişey