Melissa123 canım valla bebekler çok kusuyor lar ve o an boğulma imkanı çok yüksek . Ben aynı odada beşiğin de uyuttum sürekli kusmalarım dan artık korktum ve yanıma aldım . Şuan 23 ayına girdi inşallah ve halen birlikte uyuyoruz . İyiki yanımda uyumuş 😁eşimle uyumak işkence resmen . Ve 3 gündür oğlum beşikte uyuyor eşim yanımda inan uykuya hasret kaldım . Kovuyorum da gitmiyor 😂😂 En güzel aşk evlatla olanıdır . Mis gibi kokuyor öperek uyuyorum gözümü her açtığımda ooo . Her anı doya doya yaşadım çok şükür . Hamileyim diye oğlumu ayırdım yanımda yoksa devam ederdim uyumaya 3 yaşa kadar 😄😄