Kızlar gorumcemın kınası vardı ve kınayı bana yaktırdılar, elimde bi süre kına lekelerı kaldı 15 dkka sonra falan ıslak mendılle sılınce gecti ama çocugum lekeli olur mu acaba hani ciğer elleme derler ya ceviz elleme olayı gibisinden şuan aklıma takıldı 🧐