Ayse254 Kızlar ne gibi ağrılarınız ya da şikayetleriniz oluyor bende kasık ağrıları vajinal batma rahim ağrısı gibi şeyler oluyor pek rahat vermiyor bana 🤷🏻♀️
Yesim2554 Ayse254 benim de var rahim ağrısı ayak ağrısı baş ağrısı bir de bugün çok halsizim midem çok fena hiçbirşey yemedim
ressamistanne Ayse254 2 gün baş ağrısı çektim geçmedi. Sonra sağ kasığımda bir ağırlık var. Ağrı olmuyor ama çok ayakta kalınca batma falan oluyor
Fasulyeninannesi1 Sol kasigimda bir ağrı var ama rahim agrisi o mu oluyor cozemedim. Batma var evet arada yokluyor. Surekli cisim geliyor bir de 😁
Firdesy Spiralle hamile kaldım birde bebeğin eşi aşağıdaymış kanamam oluyor iğne ve fitil kullanıyorum 17+2 Rabbim tamamına erdirsin sağlıklı bir şekilde inşallah 🤲🤲
Fasulyeninannesi1 Ayse254 aynen butun gun yattim yarin doktora gidecegim yani normal mi anlayamadım bir turlu
GamzeMetin Ayse254 yürürken değil ama ani hareketlerimde oluyor. Mesela uzanırken kalkmak istediğimde, yada tam tersi otururken uzanmak istediğimde. En çok geceleri oluyor. Sabaha kdr oturuyorum çoğu zaman uyuyamıyorum.
Fatmaozdemir Benim de kasık ağrısı oluyor. Bir de anlık tuvalet ihtiyacı bastırıyor. Çalıştığım için ayaklarım, korona aşısı yüzünden kolum, sanırım yel girdiği için de omzum ağrıyor. Anlayacağınız pertim 😂
Ayse254 GamzeMetin evet o oluyor aniden kalktığımızda genelde normal diyorlar ama benim son on günde genel bi devamlı kasık ağrım var batma şeklinde oluyor nedendir bilmem