Flower106 Selamlar 35 haftayım ancak kafası hala dönmedi, ama hareketlerini hep göğsümün altında hissediyorum sertleşiyiro sürekli, acaba baş aşağıya döndüğünde nerede hissediyoruz bişen var mı?
gozde3592 Flower106 kasıklarında hissediyorsun canım göbeğinin altında da oluyor bazen değişiyor ben hiç göğsümün olduğu yerde hissetmedim bazen acı dluyor ayakları galiba ama onun dışında aşağıda hareketleri görünür şekildede hissediliyor 36 haftamdayım
EbrarEmrah Flower106 ben 35+3 haftalığım bazen göğsümün altında bazen de kasığımda hissediyorum değişiyo net biyerde değil
Flower106 gozde3592 kasığımda bazen bende hissediyorum itekleme gibi ama cok değil o yüzden kasıkta hissedilmemeli diyr düşündüm ama bilemedim
EbrarEmrah Flower106 inşallah döner internette bebeğin dönmesi için hareketler var bi bakın isterseniz
gozde3592 Flower106 itekleme şeklinde hissetmiyorum ben itekleme gibiyse ayağı olabilir dışardan hareketleru görüyormusunuz kafa sırtı belli oluyor nerde olduğu
gozde3592 Benim ki baş aşağıda ben kasığımda hissediyorum henüz kanala girmedik kanalın yanında duruyor gecen hafta muayenede gördüm ..ve canım merak etme gebeliklerin çoğunda doğum esnasında mutlaka dönüyormuş biraz bekle döner elbet diye düşünüyorum ..benim kız çok kıpırdak 27–8 hafta arası baş aşağı döndü sonra 31 de makat geldi 33 de tekrar baş aşağı indi şu an kilo da aldık tekrar cıkmaz diye umuyorum yani bellide olmuyor bazıları makatta gelebiliyormuş doğum esnasında nasip
Flower106 gozde3592 dışarıdan göğüsümün altında sertleştiğini hissediyorum ama böyle yuvarlak gibi oluyor bazen
Flower106 gozde3592 gectiğimiz cumartesi gittim, haftaya 36 olacağım o zaman gideceğim. Ben sürekli her gün 1 saat makinede yürüyüyorum, hala calışıyorum 37 de izin alacagım
gozde3592 Flower106 canım makinada yürümemeye çalış anlıyorum imkanın yoktur ama evde yürüsen daha iyi hamileyken pek önerilmiyor o cihazlarda yürünmek bide doktoruna sor ben squatlarade başladım normale hazırlık için doktorum söylemişti haftamız aynı sayılır belki sanada der bire hurmaya başladım
gozde3592 Flower106 bide bi saat ayakta kalmamalısın yarım saat yürü dinlen tekrar yürü doktorum bu şekil demişti bana..ben ayrıldım ya şehir dışına geldim analık iznimi başlattım sizi tebrik ederim vala ğözüm yemedi çalışmayı zaten 24 idari izin sonrasını kabul etmezlerdi bizim kurum
gozde3592 Flower106 doktorunuzla görüşmeden bence uygulama yapmayın herkesin hamileliği farklı geçer bünyeler farklı size tavsiyem önce doktorunuzla görüşün bide hala vaktiniz var nasipte varsa döner