Ben de tehlikeli diye biliyorum. Bebeklerden biri kanala girerken diğeri girmeyebiliyormuş. Hem vajinal hem sezaryen olmak zorunda kalıyormuş anne. Büyük risk bence…
Benim kayınvalidem 33 yıl önce doktor ihmali yüzünden ikizleri normal doğurmuş. Doktor anlamamış ikiz olduğunu.. doğum anında ortaya çıkmış. Doğurmuş Ama resmen canından can gitmiş. Rahmi yırtılmış. Ve göbek fıtığı olmuş üstelik.
O zamanki teknoloji tabi şimdiki gibi değildir ama benim ikiz bebeği olan tüm arkadaşlarım sezaryen doğum yaptılar. En iyisini doktorunuz bilir bence.