Gzmhsyn kendimi bildim bileli jilet kullanıyordum. Sadece bir kere gelin ağdası yaptırdım ve böyle bir acı olamaz ilk geceden daha kötüydü benim için asla yaptırmam bir daha dedim. Hamile olduğumu öğrenince son aylarda jilet yapamayacağımı bildiğimden ağdaya gitmeye başladım ilk 3 ağdam çok zor geçti resmen sadece bikini bölgesi 1 saati geçiyordu. Ağdacım sağolsun çok yardımcı oldu. Küçük küçük aldı hep. Ben de alerji yaptı maalesef :( şimdi son ayımdayım 3 haftada bir geliyorum alerjik dururum artık yok diyebilirim yendim sanıyorum 😅 ve artık hiç acımıyor desem yeridir. Kaş almak ne kadar acı veriyorsa aynı acıyı hissediyorum. Kıllarım o kadar inceldi seyreldi ki… bacaklarımda yok resmen kalmadı. Daha önce neden kendimi alıştırmamışım diye kendimi suçluyorum. Öyle rahat ki 1 ay oamuk gibi gezmek her duşta jilet derdi yok… ağdacınızında eli hızlıysa maksimum 10 15 dakikada tüm vucudu alıyor.