Kızlar kürtaj olalı 32 gün oldu bu ikinci kurtajim adetim hiç şaşmaz 30 gunde bir gelir ilk kurtajimda bile gününde gelmişti ama bu sefer 2 gün gecikti bugün doktor kontrolüm vardı betam zaten kurtajdan 5 gun sonra sıfırlanmıştı patoloji sonucum yine temiz çıktı rahimde de parça vs yok tertemiz ama doktor rahim duvarın kalınlaşmış adetin Bi kaç güne gelir dedi sonra benim bel ağrım var ve kesintisiz bir beyaz akintim var Süt gibi doktor ne olur ne olmaz kan alalım dedi sonuc yarın e nabiza düşecek kurtajdan sonra bi kaç kez eşim korundu sonra geri çekilme yöntemiyle devam ettik zaten gidince düzgün bir yöntem önerir doktorum diye takmadım ve bugün ayrıca tıbbi genetiği randevu almıştım bir boş gebelik bir sağlıksız gebelik geçirdim eşimle benden kan aldılar ama bu durum kafamı karıştırıyor hamile olabilir miyim