EdizEliz Zynp44 nuba göre yorumlamak için açısı çok iyi değil fotonun canım. Gönlünce olsun herşey sağlıcakla gelsin
Zarinzemzem mmerveender  6+3 ama belki de bir tahminin olur 🙏
Zarinzemzem Hanzademerve  sizce kiz mi erkek mi ? 6+3 daha küçük ama belliki bir tahminin olur 🙏
Zynp44 Mihrimhb ahahahaha valla ya kendime de gram faydam yok doktor da kafamı karıştırdı geçen hafta erkek gibi dedi bugün kız gibi dedi anlamadım 😂😂
Mihrimhb Zynp44 kaç haftalık oldunuz acaba ben netleşsin diye bekliyorum 13+4 olduk çokta sabırsızım araştırıyorum kız mı acaba erkek mi hayırlısı artık
Zynp44 Mihrimhb valla sat tarihime göre 13+1 ama doktora göre 12+3 diyor. 4 gün geç yumurtlama olmuş ☺️ Valla benim ilk aslında aşırı merak yok ama yine de bilseydim bi diyo insan ahahahah