Bebeği kucağına almadan yastığın üstüne koy ne sen o kadar eğilip uğraşırsın nede bebek memeye ulaşamayınca ağlar bi de sağ sol davası ilk bebeğim de bende yaşadım sdce sol tarafıma geliyordu 40 çıkana kadr sonra iyce biberona alıştı bıraktı sağdım hep beslenme kablasu diye bişey var göğsünüze yapıştıp biberon dan mama çekiyor bebek bi araştın hem göğsünüzü emip süt gelmesini sağlar hem doymuş olur nasipse 2.ye böyle yapmayı düşünüyorum inşallah istediğim gbi başarablrm :)