Clementinee Herkeste bu haftalarda kabızlık problemi okuyorum benim gibi ishal sorunu yaşayan varmı 😅 çok yeşillik yiyorum hergün yürüyorum acaba bu yüzden mi 😅
sehrengiz_8 Clementinee 23 haftada ishal benim de olmuştu yani geçen hafta şu an toparladım. Ama kan tahlili verdiğimde vücudumda az da olsa enfeksiyon varmış ondan kaymaklı olabilir dediler
Clementinee sehrengiz_8 peki bu durumu başta kadın doğum doktorunuzamı bildirdiniz yoksa başka bölüme kendinizmi gittiniz ?
07-01 Bende şiddetli olarak o haftalarda geçirdim mutlaka kola için ve muz tüketin ertesi güne normale dönüyor
mom8327 Bende de hiç kabızlık olmuyor bazen ishal ya da sık tuvalete gidiyorum bunun sebebi de bana kalırsa çok sebze yemem sizin de yeşillikten olabilir :)
sehrengiz_8 Clementinee mide bulantısı da eşlik edince acile gittim acilde sancı odasına yönlendirdi.