Merhaba arkadaşlar 37+2 günlük hamileyim, dün doktor randevum vardı. Bebeğimiz 2.800 çıktı doktor geriden geldiğini söyledi. Her bebek kendine özeldir muhakkak ama yapabileceğim bir şey var mı, sizler ne durumdasınız. Gebelik şekerim olduğu için her şeyi yiyip içemiyorum da 🤷🏻♀️Şimdiden teşekkürler sağlıkla kavuşalım bebişlerimize ♥️