Berru Merhaba arkadaşlar 15+1 haftalık gebeyim sabahtan beri kasiklarimda hafif bir ağrı ve bel ağrım var korktum ama böyle olurmu bilemedim lütfen bilen yazarsa normalmi bu durum acaba
Eceguldemir55 Berru Benim de sürekli bel ağrım oluyor ben de 15+1 im canım ilk hamileligimde de bu haftalarım hep böyle ağrıyla geçmişti bı sıkıntı yoktu çok şükür bu tarz ağrılara hep normal deniliyor
Berru Eceguldemir55 inşallah normaldir canim benim ucuNcu ama diğerleri uzun zaman olduya hatırlamıyorum