_ipekkkkk ben daha 3 aylık değildim annemlerin merdiveninden aşağı yuvarlandım karnımın üzerinde 🙄 üstelik o kadar tedavi gördüm ve hamile kaldım. Bacağım mosmor oldu dedim kesin bebeğe birşey oldu. Doktoruma gittim dedi ki o bebek o kadar huzurlu, rahat ve sağlam bir yerde ki bu kadar ufak şeylerden hiçbir şey olmaz demişti 😊🙏 Siz de aynı şekilde öyle bi vuruşla birşey olmaz Allah in izniyle merak etmeyin. O kadar sağlam bir kesede ki… tahmin bile edemeyiz. Öyle olmasa ufacık birşeyden zarar görür. 😊