Kızlar ben 22+2 haftalık hamileyim.Bebeğimin cinsiyetini 16. Haftada öğrendiğimizde bant gibi birsey görünüp 20. Haftada belli olur dedi doktorum bende o zaman gittim sanki kopmuş gibi ufak görünüyordu şimdi detaylı ultrason yapıldı 21. Haftada perinotoloji doktorundan görünmedi.Bugun gittiğimde ise göründü bahsetmiştiniz dedi doktor var dedi bebek bazen üstüne yatabiliyor o yüzden görünmemistir geçen hafta dedi sonra buna yapabilecek bisey yok dedi perinotoloji uzmanı da kendi doktorumda yapabilecek bisey yok dedi.Su an bir şey yok takip ettirin bunu dedi başka şehirde Doğum yapacağım için o şekilde söyledi oturdugum şehirden gideceğim için.Bende nolur eline kokuna denk gelirse dedim doktor denk gelebilir dedi de sonra kendisi bir iple başladığını düşün büyüme gerilmesi olabilir felan dedi bir o ipi sıki bir de gevşek olursa diyr düşün dedi bende Allah korusun dedim sonra çıktım Acikcasi biraz morelim bozuldu eve geldiğimde araştırdım YouTubedan açıklamalar felan bazı yorumlara baktım üzüldüm ağladım sizden istediğim şu bir bilginiz var mı ya da etrafınızda yaşayan biri bilgi almak istiyorum.Bide sizden dua istiyorum güzel annelerim 🤲❤❤😔