minikpandammmm çok gecmıs olsun canım ben de felaket gribe yakalandım 32 haftalığım , az önce serum verdiler fakat hiç bir faydası yok tabi ki . Ihlamur limon bal üçlüsünü tüket , ılık pekmezli su iç , C vitamini ve su bol bol . Burnun için de tuzlu su ile gargara yap kuzum .