cinderella Kızlar bugün kontrolümde bebeğimin böbreğinin birinde büyüme var mış neden olur o büyüme ve zamanla mu
sudamlasi cinderella çok duydum erkek bebekte oluyomuş çoğunlukla ve sonradan düzeliyomuş sıkma canını Dr ne dedi bu duruma
cinderella Erkek bebeklerinde sıkça görülürmüş galiba yine de ilk gebeliğim en ufak bişeyde çok korkuyorum kızlar ve hala dönmedi makat geliş duruyo
cinderella sudamlasi erkek bebeklerde sıkça görülür dedi böbreğinin bitanesinde büyüme var dedi düzelir gibi bişey demedi ama