BesteKc ya sizin yine üst katmış biz 4.kattayız onlar 2.kat yani meraktan çatlıcam nasıl bir ses yapılabilir ki yukarı böyle gelebilir resmen at var ya evlerinde 🤦🏼♀️ eşim diyor hatta ben üstümüzde bir daire daha var sanıyordum diye 🤷🏼♀️😬 zaten uykusuzluk var hamilelik stresi ayrı, ben terliğimi bile ona göre seçerim aşağıda kimse rahatsız olmasın diye, ama gerçekten insanların öyle olmayışı çok çıldırtıcı ya