kızlar 20 haftalık ikiz gebeyim progestan kulanyorum ondanmidir bilmiyorum 🤷♂️ 🤨 iç çamaşırımda sabah uyanınca bazen gün içinde ıslaklık bide beyaz akıntı var normal mi 24 haftaya kdr kulanacakmışım progestanı bu akınti normal mi sürekli iç çamaşırı değiştiriyorum enfeksiyondan korktuğum için hep akıntımız olcak doğuma kdr mi ilk gebeliğim tecrübeli anneler cvplarsa sewinirim 🤗