Kızlar geçen sene dış gebelik yaşadım 1 senenin sonunda Allahım mucizevi şekilde nasip etti. Mucize diyorum çünkü hormon değerlerim kötüydü bu ay tüp bebeğe başlayacaktık evrak hazırlama aşamasında hamile kaldım. Doktorlar tüp bebek bile zor derken🥰 beta 14 ile öğrendim 5 gün önce çok korktum yine dış gebelik diye ama bugün 211 çıktı çok sağlıklı ilerlemiş umarım böyle devam eder🤲🦋