Başlamanı öneririm ama korunmanı önermem. ilk hamileligimde basladim korunmadigim halde 5.ayda oldu bide ilk 3 ay kullandim cok fazla kullanmis oldum. suanki gebeligimi de surpriz bi sekilde ogrendim oncesinde de hic kullanmamistim. hatta doktorum 9. haftada normal vitamine geçirdi.. yani demek istediğim hemen de kalsan erden baksan 1 ay kullanmis olucan devamında da takviyelerle zaten depoların guzel dolu olur🌸