Cansu10 Doç Dr Halil Aslan baktı bize ayrıntılı da.. Perinatolog kendisi.. Eğer kan değerlerinde ve gelişiminde problem yoksa kalpteki parlaklığın bir sakıncası yokmuş. . Bizimde sol kapakcikta parıltı olduğunu söyledi ama bu bir hastalık demek değil dedi.. parmak sayıları, uyluk kemiği uzunluğu, organ gelişimleri , burun kemigi uzunlugu, goz cukurlari arasindaki mesafe tamam ise problem yok ise parıltıya takilmiyoruz dedi.. doğuma kadar geçebilir ya da doğumdan sonra geçebilir ama korkulacak birsey yok dedi.. istersen başka bir Dr ile görüş sonuçları için rahat etsin ama strese sokma kendini. .