Denize 1 yıl once bende cok sevdıgım cildiye doktorum vardı kliniğne gittim ıncelemesı yapıldı ama lazerle mudahale olmayacagınıncerrahı yontemle beni alma işlem yapılcagını soyledı sonrasında plastık cerrhanınden randevu aldım devlet hastanesindede oda ıncelemeyı yaptı gün ayarlandı 5 dk işlemle 2 benı de aldırdım bırı cenemde bırı gobeğimin hemen altında çenemde cok iz kaldıgı soylenemez ama gobegımdekınde bıraz bellı zaten bırı 4 biri 5 dikişti. Kremleri düzenli kullanırsan sorun olmayacagını dusunuyorum doktorun seni yonlendırecektir simdiden gecmiş olsun 😊