baloglusuuumm 7.aydan doğumdan sonra iki ay daha. Yani toplamda 4 aylikmis,aylık 20 TL yüklenen bı kart. Başvurunuzu sağlık ocaginizdan yapıyorlar,sms gelince de belediyeden gidip kartınızı aliyormussunuz. Gebze deyim,ama resmi adresim hala ankarada göründüğü için başvuru yapamadi hemşire,ben de kalsın değmez zaten dedim.