Tayfun erkekler zaten gec olgunlasıyor canım bızım gıbı degıller 25 yasından sonra evlenmelerı gerekıyormus uzmanların gorusu boyle 😁 bence askerlıgını yapmıs bır ınsanla evlılık yapmak gerekıyo sorumluluk almayı ogrenmıs olur bence .. ve 1. yılınız dolmadan da hamıle kalmıssınız esınıze bunlar fazla gelmıstır ustune gıtmeyın bence zamana ıhtıyacınız var..