Kızlar devlet hastanesine gidiyorum aniden doğum başlayıp hastaneye gittiğimiz de önlük giydirecekler mi bize yoksa gecelik tarzı bişey götürmelimiyim? Şuan normal doğum ypıcam gibi hissediyorum henüz çatı muayenesi olmadım 32. Haftama gircem ama nolur nolmaz bilgilenelim