Arkadaşlar 41 haftayı geçtigi halde dlguramayan var mı ya da 41 den sonra dogum yapanların dogumu nasıl başladı suni sancı ile mi normal yollarla mı kaçıncı günde lütfen blgi verir misnz 41+1 im. Dokdotum son 41+3 beklerim diyor. Sonra suni sancı ama rahm agzım hala cok kalın suniye cevap vermemesi den korkuyorum