Hiranurr00 MedicalPark da Sedat Baylar a gidiyorum. 7. Ayımdayım şimdiye kadar her konuda memnunum hastane ter temiz yormadan her işimi halledebiliyorum. Doktorumun ilgisi çok iyi her şeyi açıklar özenle bakar özel hissettirir. Ama ilk hamileliğim doğum nasıl bi süreç olucak onu bilemiyorum