Hayırlı akşamlar herkese ben 45 önce düşük yaptım kürtaj olmadım kendiliğinden düştü doktorum 2 ay çocuk istemiyorum vücudun kendini toparlasin dedi ana sagliktaki doktora kan verdim değerlerin gayet iyi dedi hiç adet olmadan hamile kalan var mı acaba sıkıntı olur mu?