2105_iyiki arkadaşlar mama takviyesi olarak ne kullandınız sezeryan olmayı düşünüyorum ilk sütüm gelemzse tedbiren yanımda mama bulundurmak istiyorum
Birgul 2105_iyiki ben yanıma almadım ama hastanede sma verdiler ben eve gelip bebelac nutrikonfor kullandım hala da onunla devam ediyorum.
Mom54544 2105_iyiki Hastane vermişti bize her istediğimiz zaman 3 gün kaldık hep mama ile beslendi bebeğim sütüm gelmemişti normal doğum yapmama rağmen eve de çıktığımızda sma almıştık ecz den sütüm gelene kadar bizde bı yan etki yapmadı çok şükür gaz problemi de yaşamadık
Zara58 2105_iyiki Hastane veriyo canım eğer gelmezse muhakkak 1 buçuk 2 saatte bir beslemelerini söyle yoksa sarılık olur
Ceylin680 Devlet Hastanesi’nde mama vermenize izin vermiyorlar .3saat boyunca ememezse yada doymassa kendileri şırınga ile getirip parmakla veriyorlar.daha doğrusu ben öyle şahit oldum Ankara’da devlette dogum yaptım
2105_iyiki Mom54544 bnde sma alıcam ynmda bulunsun kaşkla yada şırıngayla beslemem tavsiye edldi sütüm glmezse öyle yaparm artk
Mom54544 2105_iyiki aynen hastane de şırınga ile veriliyo ama evde kaşıkla yap şırınga ya hemşireler müdahale eder hadi hastane de bişey olsa ama evde nasıl müdahale edilir bilinmez riskli şırınga evde ben kaşıkla verdim evde de netten al ecz ler pahalıya geliyor araştırdık olurda ememezse mamaya devam edersek diye nette daha uygun fiyatlı
Mom54544 2105_iyiki Ecz den mama kaşığı aldım silikon uçlu wee baby nin vardı ecz de 2 li satılıyordu
Emraida Biberonla neden verilmiyor ? Alışır diyemi? Yenidoğan bebeğe kaşıkla cok olmazmı ya boğulursa falan ne biliyim😣