
Kızlar 31+5 olduk. Çantayı yavaştan hazırlayayım dedim. Benim eksiğim var kendim için daha sonra yapacağım. Osmaniyede yaşıyoruz doğum Aralıkta.Bir kalın battaniye aldım Özdilekten bir de Lcw’nın kalın nohut battaniyesinden şimdi ben ikisinide çantaya koymalı mıyım? 10 lu set içinde penye battaniyesini koydum zaten 2 battaniyeye gerek var mı sizce?