ikra_41 evet canım aynı sıkıntılar bende de vardı,haftam ilerledikçe karın içi ağrılarım çok daha arttı,adet olacakmışım gibi belimde kasığımda sancılar kasılmalar ve kasıklarıma da bebeğin baskısı vardı,progestanı fitil olarak kullanıyorum biraz daha iyiyim. Sana tavsiyem asla iş yapma sadece yemek bulaşık. Bol bol dinlen. Stres yapma bol su tüket. Günde 1 tane maden suyu iç, beslenmene çok dikkat et,ben çok kusan biriyim o yüzden kusma problemin yoksa yediklerine az az sık sık devam et. Ağrılarını mutlaka doktoruna söyle.