Nazoo_00 Iyi akşamlar, camasir makineniz bozuldu, yenisine bakıyoruz. Elektrolux yorumları guzel, fiyatı uygun geldi bana. Kullananlardan yorum alabilir miyim, ya da makinenizden memnunsaniz bana da önerir misiniz