Civcivinannesiii Nisann26 selaam 🥰 11+1 olduk cok sukur🤲🥰 Ankara prof dr. Bulent berker once rabbimin sonra doktorumun sayesinde oldu😍😍
Ley-24 Nisann26 24+2 günlük olduk yarın kontrolumuz var . Değerli doktorum Furkan Kayabasoglu Allah bin kere razı olsun ..
Cidella Nisann26 biz 27+3 olduk. Medamerikan Hastanesi’nde transferim oldu. Doktorum Ali Rüştü Ergür. Kız bebiş bekliyoruz. Gelişimi de 2 hafta önden gidiyor. İnşallah sağlıcakla gelir bebiş 🤲🏼♥️
Carriebradshow Selam 🙋🏻♀️ Tüp bebek ile 11+4 ikiz gebeyim. Doktorum Hulusi Bülent Zeyneloğlu idi. Çok şükür bulantı dışında bir sıkıntım yok şimdilik. İnşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi 🥰
Nisann26 Carriebradshow Maşallah Rabb’im hayırla kavuştursun bebeklerini 😊🧿 Bulantılarımdan doktorum bıkmıştı benim artık. 🙈 O kadar çok hastanelik oldum ki, beni gören artık tanıyordu 🤣
fatma9 7+2 haftalıgım canım daha cok küçük ve ikizlere hamileyim dilerim sağ salim kucagımıza alırız.🙏🏻❤️ doktorum (ahmet zeki ışık)😊
Nisann26 Seserra Doktora söylediniz mi, bende de o haftalarda lekeler vardı doktorum kırmızı renge dönmediği sürece sorun yok dedi. Ben de panik olmadım çok şükür öyle böyle geldik buralara 😊 O da eminim aynı lekelenmedir
Gzmduru 34.haftadayım 2.denememde tuttu izmirde hazırladı doktorum beni ist. Brüksel tüp bebek merkezinde yücel karaman hocam sağolsun 20 gün sonra doğumum var bebeğim boy 50 cm kilosu da 3100 gr☺️🧿🙏🏻
Tuba2190 Nisann26 20 haftalık olduk canım drum abim Erbil yağmur okadar güçlü bi ekibi varki Allah hepsinden razı olsun 14 senelik hasret biticek inşallah 🤗🌸
Nisann26 Tuba2190 maşallah subhanAllah 😊🙏🧿🧿🧿 Rabb’im hayırla kavuştursun İnşaAllah, tamamına erdirsin Allah 😊🙏