Hamileliğimin ilk başlarından beri göğüslerde hassasiyet, büyüme, ağrı var ama son birkaç haftadır özellikle kahverengi bölgede aşırı kuruluk ve kaşıntı var.. Her gün duş alan biriyim, duştan sonra bol bol zeytinyağlı vücut nemlendiricisi kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor sanki… Başka yapabileceğim birşey var mı sizce güzel anneler ve anne adayları 😌