Cumartesi sabah doğum yapmıştım hemoraitm vardı zsten ama acı filan yoktu ama dogumda tamamen dışarı çıkmış va çatlak var sanırım kaniyorda çünkü. Randevu bulabilirsem hastaneye gidicem de şimdi acil olarak ne yapabilirim vajinal dış dikisim bir tane o bile böyle ağrı yapmıyor resmen yürüyemiyorum oturamıyorum 😭😭